Middag, Utgång & Stockholm

I fredags käkade vi Hej-Då-Cissi-Middag på Grappa. Jättetrevligt och väldigt gott! Kul att Linda & Annis var med! Cissi är i Thailand nu.. Nej, jag är inte så avundsjuk.. Efter middagen såg jag på film med Bayram. Minns inte vad filmen hette, men bra var den i alla fall, och det var jättetrevligt! Det hoppas jag vi gör om.
   På lördagen gjorde man verkligen ingenting. Käkade frukost vid fyra? Tog det bara lugnt & skönt, och sen vid sju började man ta tag i saker och ting. Verkligen jätteslött men gud så härligt! I alla fall, då vid sju, då började jag fixa mig för kvällen. Utgång med Johanna! Förfest hos Simon, rökte pipa, drack vin och sjöng ja må han leva. Sen drog vi ut på Lotus. Det var helt okej. Satt väl mest och snackade skit med lite folk. Tim och jag diskuterade först företaget men kom istället in på hur man ska slappna av och andas med naveln istället. Hm. Fick sen sällskap hem halva vägen, insisterade sen envist på att jag skulle gå ensam hem som vanligt, jättekonstigt. Men pratade med Nattis i telen hela vägen hem så. 17åringen som var på krogen i Luleå, haha. Behövde inte ens visa leg va. Jag är i alla fall imponerad!
   Vid Sju gick jag upp idag, yes, megapigg & baotaglad. Fixade & packade ihop mig och tog tåget till Stockholm. Tog mig till Slussen och Agenturen och mötte upp Francesco och compani där. Blev nog några bra bilder. De gav mig två Looks. Först varma färger, det var jättefin sminkning. Sen fick jag en peruk!! (Första bilden) Haha, kände mig inte särskilt snygg, men blev rätt shyssta bilder ändå. Till det fick jag en jättemörk sotad sminkning. Och sen när vi var klara så fanns det ingenting att tvätta bort allt smink med så jag fick gå ut med det där, huur översminkad som helst. Såg inte klok ut. Tog ett kort på det med, haha.

  
image135
Foto av Francesco Sapienza


När jag såg på tv här om dagen så blev jag helt ställd. SOUK-invigningen som jag gick på förra torsdagen visades på reklamen! Och det kommer vara ett inslag om det nu på onsdag! Klockan 20.00 på Trean! Tänk så har de filmat mig utan att jag visste om det!? Såg ju inte klok ut haha! Neongult löshår och bleksminkad liksom! Haha, men kul grej ändå! Kommer dock inte kunna se på det programmet men får väl be mamsen spela in. För Camilla ringde mig för några dagar sen och frågade mig om jag ville gå en visning på just onsdag. Men klart man vill det! Skitkul ju. Grejen är bara den att det är bikin som gäller!! Jätteläskigt!! Plus att det kommer vara på Café Opera. Baah...
   Men klagar gör jag då verkligen inte! Läskigt bara! (a)...

Kommentarer
Postat av: gårpåkrogenutanattvisaleg ;)

OJ, herregud vilka snygga bilder! Gillade dig i lugg faktiskt, kan tänka mig att du inte gillar det för att du blev mer söt då? Och söt vill man ju inte vara, BARN är söta ;P GRRRYYYMT snygga bilder på dig kära Caroline, loooove'em! <3

2007-04-02 @ 11:24:26
Postat av: Jenny

heeej! blir visning på torsdag för mig istället, bikini känns lite segt haha inte i form alls o inte på cafét iiiiiii hoppas de blir skit kul hur som!

tror inte de är sant! filmade man souk invigningen! känns inte alls bra haha

take care!

2007-04-02 @ 22:01:06
Postat av: Ems

GUMMAN du rockar ! Lycka till på visningen du kommer äga! <3

2007-04-03 @ 00:09:09
Postat av: Karstensine

Great site, enjoyed my stay, thanks for the cookies!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback