nytt

Denna ska med i portfolion!
Ska till sthlm både nu på söndag & tisdag för att träffa agenturen.
Hoppas det händer lite nu.. Komma ifrån stan ett tag vore inte fel...

174214-24
Foto av Björn Hardestam


Så är det alla hjärtans dag snart.. Panik över det, vill verkligen inte vara ensam. Tack och lov inte så illa att man skulle vara med vem som helst, men ändåå. Blir nog käka gelehjärtan med Natalie tills vi spyr? haha. Nej måste undvika till alla medel att bli deprimerad, det fixar vi!

Sen var det ju bröllopsmässan på statt i söndags. 3 visningar. Sen kom Therese och fotade oss!





Jag känner mig bara som ett enda stort tomrum...
Visar verkligen inga som helst känslor ytligt längre, gråter inte, klagar inte över det, bara ignorerar det. Det finns inte där? Absolut ingenting känns viktigt längre, det bara är. Jag tror jag vet vad som är viktigt, det som alla säger är viktigt, men jag bryr mig inte om det. Jag är bara jag som vanligt, och det är med inställningen "äh, det löser sig". Men jag vill, vill, vill, men finns absolut ingen kraft till det. Jag saknar någonting. Saknar det jättemycket. Men är inte ens säker på att det skulle hjälpa mig med det där viktiga. Men jag tror att jag skulle må bra då. Det kanske är det som är det viktiga?
Vet verkligen inte hur jag ska fylla det där tomrummet...

Kommentarer
Postat av: your valentine ;)

hörrö gumman, vad syftar du på i det sista? tell me, pleease?

2007-02-11 @ 21:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback