stockholm

Idag var jag duktigt uppe vid redan klockan 8. Duschade och allt man ska. Promenera hem till papsen vid halv 10 och hämtade mina pengar. Tog tåget 5 över 10 mot allas våran Estocolmo. Sen kommer dagens stolthet. Jag, Caroline Ahrentorp, tar tunnelbanan aldeles själv, japp det gjorde jag, förbi gamla stan sen gick jag av. Letade mig genom smågatorna utan problem, hittade direkt till agenturen UpModels. Jag är så stolt över mig själv.
Sen träffade jag fotografen Francisco och en Mua så plåtade vi lite bilder för agenturen. Väldigt rena, knapt någon smink, väldigt naturella bilder. Det blev faktist en hel del bra! Sen kom Simon som vann med mig i finalen på Cafét och fotades han med. Kul att träffa han igen, han hjälpte mig tack och lov att hitta tillbaka till slussen!

Helt slut nu, kommer somna tidigt. Ledig imorn dock, såå skönt!

Fick ny bild av Björn nyss:

174214-38'
Foto av Björn Hardestam



Föresten... Det är aldeles för lite ninja nuförtin...

Kommentarer
Postat av: natalie the best ;)

jag fullkomligt ÄLSKAR dessa nya bilder, jag ser verkligen en riktig jävla modell på dom, du är grym caroline, verkligen. looove

2007-02-11 @ 21:31:30
Postat av: Tomaslinda

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback