trött

Så skoltrött, förstår inte hur jag ska klara av resten av gymnasiet. Och sen planerna på att plugga vidare. Jomenvisst. Ingen som helst motivation till att plugga. Men missförstå mig inte, hoppa av är absolut inget alternativ! Jag klagar bara över min brist av motivation. Vart ska jag få den ifrån? När jag är i skolan är det inga problem, trivs jättebra med tjejerna, hur härliga som helst är dom! Men när jag kommer hem och borde plugga... Jag bara vägrar! Förut gjorde jag i alla fall allting i sista sekund, men nu gör jag inte ens det. Skärpning Caroline! Just nu till exempel, jag borde sitta och skriva på två saker som ska vara inlämnat idag, men noope, jag har gjort allt annat än det de senaste två timmarna, jättebra. Och jag kan inte säga: Nej men nu gör jag det, hejhej! För ja vet ju att jag ändå inte gör det. Kanske just därför, för att jag har den inställningen som jag inte gör det... Ge mig motivation!

Jag får helt enkelt ta fram mina ninja-skills, typ maxa kickflippen ba Haayah!
GoGo Powerrageeers!

Nytt foto från Francesco idag:

174214-46
Foto av Francesco Sapienza

Kommentarer
Postat av: josefine

vi får börja plugga together på biblioteket så ordnar sig allt! PEPP CAROLINE PEPP!

2007-02-17 @ 12:17:37
Postat av: cissi

såååå fin bild carro

2007-02-18 @ 15:57:39
Postat av: ullio

Jättevackert foto!

Postat av: Kate Hudson

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,

2010-09-06 @ 09:15:48
URL: http://kate-hudson.blog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback