Snart så!

"Goa gussar i Götet vettu!"
Imorgon 8.00 så tar mediahororna tåget till Göteborg. Vi bokade tågbiljetter för bara 133 kr! Det kommer nog att regna men inga sura miner här inte, vi ska på Liseberg vilket fall som helst samma dag! Det här kommer att bli så bra, regnet kommer forsa och vi kommer höras i jubel och rädsla ända hem när vi går in för att avklara alla karusellerna, flera gånger om. 
   Till fredagen & lördagen återstår det mycket festande & shopping. Bye bye salary, won't miss you a bit!
   Nu ska jag börja packa!

image264
- By Josefine, geniet längst ner till höger


Nu har jag vart iväg en sväng med Emma och hämtat uppladdningen för helgens alkoholförbrukning. Sen körde vi min duktiga diet i botten och åt på Mackedonkan med.




( Till er som jag har på msn: Jag håller inte på och loggar in & ut hela tiden för att synas, utan jag loggas ut på grund av outgrundliga hemska orsaker. That's all folks! )

Kommentarer
Postat av: josefine

det går rätt bra med din kost. :D

2007-07-11 @ 22:05:56
Postat av: Arikatharina

I visited your web so many times and I do not know why I keep going back. I guess your drawing and writing are so good, they make me think about life and God. Your work is inspiring


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback