depp

Jag hatar när man har dessa perioder. Verkligen bara känner mig trött, ful, och oduglig. Börjar med förväntningar, som jag varje gång lovar mig själv att jag aldrig mer ska ha, eftersom det aldrig blir som jag tänker mig och jag bara blir ledsen och besviken. Sen överdriver jag säkert också, men det bara blir så när man kommer i dessa muntra perioder. Känns som att jag inte har någon kontroll över det alls, och det gillar jag inte. Det är så mycket jag vill just nu, som bara inte går, det gör mig så frustrerad. Jag vill bara få allt gjort.
Nej det är för mycket nu, vet inte riktigt vart jag ska börja...

Kanske börja med att sluta klaga! Haha, kan man säga så?

Kommentarer
Postat av: youwantmeSObad

i know the feeling, ska vi starta klubb?

2007-03-07 @ 22:32:38
Postat av: Anonym

bara så att du vet, munter betyder GLAD ;)

2007-03-08 @ 14:20:48
Postat av: Caroline

Bara så du vet, det var ironiskt menat. pucko.

2007-03-08 @ 18:06:33
Postat av: Denise

Fantastiskt fin sminkning!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback