kondition

Jo det var ju någonting jag inte hade i alla fall. Det börjar ju bli vår nu så jag tyckte det var dags att börja springa ute igen. De första 500 meterna var riktigt sköna, men resten.. Åherregud vad jobbigt det var. Sprang till Vilsta, runt badet och hem igen. Lite kyligt i luften och min hosta hjälpte ju inte heller till, så det var ju rätt korkat ändå. Men nae, det var skönt. Hoppas jag kommer igång med träningen nu igen. Börja med de där sittupsen, armhävningarna, blabla, allt igen. Inte för någon annans skull, bara för att känna mig i form igen, så skönt. Och såklart så måste man ju bli snygg till beachen i sommar ;) Men basketarmarna skippar jag nog. Sicken biff man var va, haha.

image102




Is it going, is it going, is it going, is it going?
I don't know what you're looking for





 

Kommentarer
Postat av: jympasko

jag tycker att du har skitsnygga armar på den där bilden, det är så det skaaa vara, sådeså!

2007-03-13 @ 10:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback