måndag igen

Matlagning på morgonen, Johanna och jag gjorde chokladbollar medan vi väntade på maten, så vart såklart mätt tills det var klart. Men lika bra var det för maten blev inte god, Johans fel. Haha. Sen kom jag på att jag gjorde ju aldrig naturuppsatsen som jag inte skulle göra i sista sekund. Så det var bara åka hem och göra den på en timme på håltimmen, men orkade inte åka tillbaka till skolan i alla fall, så skickade den på mailen i stället. Engelskan ska jag också göra snart, och svenskan, och grafiska, sen har jag rester i det mesta med, så jag har ju saker att göra så att säga i alla fall.
  På torsdag ska jag gå modevisning i Sthlm, läängtar! Och sen plåtningen med Pure Design på söndag med David. Kommer säkert också bli kul! Det kommer vara 50-tals tema!

 nya bilder:  Foto av Nicklas L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback