rabastas

Spontant åkte jag ut till Sofie i Bälgviken igår, köpte med mig lite gott sen skulle det bastas! Men vi värmde upp med lite tetris-turneringar, fastnade verkligen i det där, rekordet skulle slås hela tiden utan tvekan! Käpprätt gick det! Mitt uppe i allt kommer Sofies pappa in med kort från förra vintern som han har framkallat på oss. Det var ju inte vackraste jag sett måste jag ju säga.. Lätt hänt iofs om man stylar sig med mittbena och 70talsglajerna.. Aja. Och sen bilden från när vi skulle åka snowboard, steeentuffa.
Med Sofie som etta på tetristoppen kila vi vidare mot bastun. Passionscidern var ju som vanligt ett måste!



...Sist men absolut inte minst så måste jag ju få med att jag tog tillbaka den ärofyllda förstaplatsen på tetristoppen! Ja, jo, jag är nöjd... Tack då...

Kommentarer
Postat av: youwantmeiknowit!

PORR! wanna cama? ;)

2007-03-05 @ 18:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback