skola, stan & natalie

Ja så har min dag sett ut ungefär. Skola, snabbis på stan med Cissi, Emma & Johanna. Köpte den där billigare vårjackan. Men när jag kom hem så ångrade jag mig, den är ju jätteful, ska lämna tillbaka imorn! Får dock värmeslag i min andra jacka.. Sen träffade jag Natalie och hjälpte henne hitta present till Jimmy, det var ju jag jätteduktig på. Gick runt lite på stan och snackade lugn & sansat lite skit, men sen kom vi in på känsligt ämne och mitt på torget utbrister Nattis stort "Han har inte sett hennes fula jävla hårförlängning!?". Tjejerna som gick bredvid började också garva, haha. Roligtroligt. Nu åker hon upp till Luleå utan mig ända fram till onsdag, buhu. Lämnar mig ensam i Tessis lägenhet! Fyfasen. Blir picknik med henne dock på torsdag. Kommer bli så mys!
   Men nu ska jag hoppa in i duschen och sen börja göra mig iordning för Hejdå-Cissi-Middagen på Grappa! Hon lämnar ju oss nu och drar till Thailand i 3 veckor.. Vilken usling.. Sen blir det mysfredag med film! :)
   Ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback