sol

På lunchen idag satt jag med Nattis och solade. Det var så varmt så man kunde sitta i linne och tycka att det nästan var för varmt! Verkligen högsommarsol var det! Då satt vi iofs i lä. På med jackan när man gick ut i blåsten och skuggan på andra sidan sen. Men iaf en liten försmak av sommaren. Ljuvligt.
  Efter skolan gick jag på stan med Åse och skaffade kläder inför fotosessionen nästa helg. Kommer vara en klockreklam, med 50-tals tema. Kommer först att bli publicerat i Holland men senare i Sverige. Kommer nog bli kul! Mitt hår kommer att vara knallrött dock! Kommer ju självklart inte behålla det efteråt tack och lov, haha. 
  Nu ska jag läsa ut den eviga Voltaire...
 


174214-108
Foto av Niklas L.





Well the time it takes too know someone, it all can change, before you know it's gone 




Kommentarer
Postat av: Sofia

Stackare! Skitsvårt att få ur rött ur håret:/ Men kul med det andra! Verkligen jättefina bilder!:D

Postat av: cissilina

skit fin bild

2007-03-15 @ 19:33:05
Postat av: Ems

as fin bild hörru :D

2007-03-15 @ 19:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback