sommar

Sitter och ser på alla bilder från i somras. Längtar så sjuukt mycket till sommaren nu! Ingen kyla, inga jackor, i princip inga kläder! Att bara få sätta på sig ett par shorts, ett linne och glida i de söta sommarskorna och gå till skolan. Inte packa på sig tröjor och jackor och stå och frysa vid busshållsplatsen. Pfft, går ju jättebort. Skolavslutning, alla är sommarfint klädda och jätteglada, sen träffar man alla vännerna på någon uteservering och bara njuter i solen med en islatte. Om dagarna då på sommarlovet vaknar man lagom tills solen är som bäst så sätter man sig ute och äter frukost i solen på balkongen och ringer vännerna för att planera dagen. Sol & bad vid mälarbaden. Gud så underbart, bara drömmer mig bort. Längtar så mycket....

image101
174214-100

Detta var nu i somras i Göteborg när jag bodde ute i skärgården med min moster i nästan 2 månader och sommarjobbade. Absolut ett av mina härligaste minnen.



My love is tainted by your touch
Cuz some guys have shown me aces
But you've got that royal flush



Kommentarer
Postat av: Michaelfreya

very intersting site ..congratulation..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback