Massa roligt och tråkigt

Trevlig kväll igår! Jag & Cissi gick till hennes syster vid Rinnmansparken och öppnade en flaska vin. Satt 2 minuter på terassen tills veklingarna gick in i värmen istället. Men det var riktigt mys. Ringde Frallan sen och så guida han oss hem till Danne i övre nyfors på förfest. Väldigt trevligt, alla var sociala och glada, precis som det ska vara. Sen drog vi ut på Lotus väldigt spontant. Blev Cissis krogdebut! Träffade Ante, det var riktigt kul, det är ju inte så ofta längre. Sen blev jag av med min mobil, inte för roligt. Men ville inte förstöra kvällen så låtsades i princip inte ens om det. Efterfest blev det ju också såklart, hos Anders vid Tunavallen. Med Frallan, Flugan & co. ;) 
   Idag blir det bara lugnt, ska väl göra något vettigt snart.. Städa, tvätta, packa, laga mat, plugga.. Wee! Precis spärrat min mobil nu också. How depressing. Tänkte precis att det vore kul om någon ringde och gjorde mig lite gladare, men det går ju inte heller, haha, gaah..

Cissi & jag - Första bilder från förfesten, den andra fotopraktiken.
 



Vi tänker på dig däruppe i himlen!

image241

R.I.P. MY PINK LOVE ! :(
Kommer aldrig mer att få röra vid dina knappar, trycka dig ömt mot mitt öra..
Haha.
Onödigt att ta den, man spärrar den ju alltid ändå. Pucko. Det enda du lyckades med att göra det aningen jobbigt för mig nu. Alla nummer, bilder, roliga meddelanden. Suck...
Jag minns dagen jag tog det fotot på dig, vi var lyckliga. Du visste verkligen hur du skulle föra dig framför kameran. 
   Jag minns då du fick din första repa. Nyår då jag lät dig glida 3 meter på asfalten med fina sidan neråt. Det var tider det.. Jag har fått både Sofie & Cissi att bli beroende utav ditt spel quadrapop. Minnena på ditt minneskort med sjuka bilder, halverotiska filmer och öronbedövande ljudklipp... We will miss you!

21sep 06 - 26maj 07 , R I P

Kommentarer
Postat av: Cissi

haha shit, den där bilden har jag aldrig sett. :D

2007-05-27 @ 21:32:53
Postat av: Emma

varför tar dom våra älsklingar ifrån oss ? :(

Postat av: carro

jag vet inte :( onda, onda människor...

2007-05-28 @ 21:42:27
URL: http://carolineahrentorp.blogg.se
Postat av: Sofie

Riktigt sorligt... han som hjälpte oss minnas våra underbara stunder i bollhuset =(

2007-06-05 @ 13:35:31
Postat av: äm

naw :P haha! Ja har också en sådan mobil, skitbra är den och det där spelet du pratar om - snacka om att man blir beroende! ;)

2007-06-25 @ 16:22:37
URL: http://amii8.blogg.se
Postat av: roberto

va de inte samma telefon som du och jag försökte hittar type på morgon hemma hoss mig och som i din morgon rock (hahahahahah),
typisk glasögön exempel
är den borta nu ????

2007-07-11 @ 02:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback