Solig söndag

Idag sov jag längelänge, kom ju hem från jobbet igen vid halv 4. Så tog det bara lugnt, åt frukost i solen på balkongen sen åkte jag ner på stan och träffade Nattis och lilla Chico. Gick till Strömsholmen och tog med oss en filt och bara njöt i solen. Hade precis satt oss sen kom Emma, Josse, Cissi & Sanna gåendes. Efter mycket tjat så fick de väl sätta sig med oss då. Ylade med Chico och lyssnade på who let the dogs out. Det var helmys. :)



- Jag sitter fint här som en söt geisha. /José

Kommentarer
Postat av: Anonym

du tror verkligen att du är någonting. du är inte ens snygg, du är ju en tönt egentligen

2007-05-07 @ 20:34:03
Postat av: carro

om du kände mig så skulle du veta att det är långt ifrån vad jag tror.

tönt, avisst, mkt möjligt. men hur töntigt är det att vara anonym och inte stå för sina åsikter?

2007-05-07 @ 22:06:21
Postat av: carro

det är så irriterande att det finns folk som verkligen har sån uppfattning om mig! "du tror verkligen att du är någonting" att jag skulle ha nåt jävla övernaturligt bra självförtroende! har hela mitt liv haft hur dåligt självförtroende som helst! Idag orkar man inte längre bry sig om de saker man inte gillar hos sig själv, man kan ju inte göra annat än acceptera det! jag skulle kunna skriva ett A4 med allt jag skulle vilja ändra hos mig.
att jag fotar och håller på med det där har inget med att jag skulle tycka att jag var så jävla snygg. det är inte mer än ett intresse som jag vill bli bättre på! både bakom och framför kameran.

gah, blir så irriterad. :P

2007-05-07 @ 22:18:50
Postat av: jympasko

lyssna inte caroline, folk som inte känner dig ska man inte lyssna på, deffinitivt inte om det är fega anonyma jävlar. både du och jag och alla andra som känner dig vet hur jävla härlig du är!

nu är det bara 23 minuter kvar förresten ;)


looove!

Postat av: Anonym

Jag känner inte dig och du känner inte mig. Men jag brukar läsa din blogg, hittade hit någon gång och fastnade för den (: Du har nog ingen aning om vem jag är, men ville bara säga att du verkar vara världens goaste tjej som verkligen står med båda fötterna på jorden och inte alls tror att du är snyggare än alla andra.. trots att du är det ;) Du är skitsnygg och en skitbra modell. So you go giiiirl! =)

2007-05-08 @ 00:34:09
Postat av: cissi

men jävla anonyma töntar.....

2007-05-08 @ 08:52:57
Postat av: carro

thanks alot guys! ;D

2007-05-08 @ 09:49:09
Postat av: Emma

alla anonym ska döden dö.. eller iaf dom dryga jävlarna!

2007-05-08 @ 12:15:12
URL: http://emsenglund.blogg.se
Postat av: Thorstella

Nice site, cool background. toni.

2010-01-19 @ 08:23:29
URL: http://thorstella.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback