wee, jobb!

Nu är klockan halv 4 på morgonen och jag kom precis hem! Jobbade för första gången på Lotus idag! Som plock. Det var skitkul, jätteroliga arbetskamrater! Var mycket folk för att vara en fredag, Men det var ju för att Mustache spelade (hur det nu stavas) och så var det en bikinivisning som 3 mooremodeller gick för. Bland annat BB-Anna. Den andra blondinen sa efter stängning till några killar "Nej men asså, jag har inte silikonbröst". Hähä, roligt. Brunetten var skitsnygg jämfört med de andra faktist. Jag och pernilla visslade när hon kom fram på podiet, vi fick nog en suktande blick från henne då, wee. 
   Imorn kl 22 så ska jag få jobba igen! Men först vid lunch kl 12 ska jag ut och ragga tjejer på stan som kan ställa upp för en "Miss World" uttagning som kommer äga rum på Lotus samma kväll! Write me if you're interested. ;)

- Jag äter ingen fisk förutom chickenbits. / Micke

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet vad ni gör, tänker , säger, viskar etc.
Jag vet vad som händer på fester,gatan,stan etc.
Och jag tänker skriva allt här!

P.S : Ni kan skriva till mig om vad som hänt eller fråga varför de hände.
Ni tjänar på de då , för då kanske jag inte skriver något om er.
Men bara kanske





Ni vet att ni älskar mig /// Gossipgirl


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback