catching up

I lördags var jag i Stockholm och fotade med Francesco Sapienza på agenturen.





Jag ska jag göra ett försök att komma ikapp lite genom att lägga upp bilder från min nya mobil om vad som har hänt på sistonde.
   De underbara närbilderna är från min födelsedag, även den på Sam i baren. Sedan har vi lite andra festbilder och en på mig på jobbet och en på Micke då han beställde en double extra big lumberjack hamburgare. Tror ni att han åt upp den?







Och här har vi början på Mars. Första bilden är Nima på personalfesten i Bowlinghallen, vi hejade friskt på Lotuslaget. Sedan har vi brunch med tjejerna hemma hos Josse, hon hade gjort pannkakor och allt som hör till. Jag tatuerar Mikael på ryggen men bläckpenna. Vi är på Vingåker, Micke provar maskulin jacka. Och sist, men inte minst, har vi bilder från i lördags på den försenade inflyttningsfesten hos Jessica.




Kommentarer
Postat av: ems

värsta söta bilden på dig och mehedi :D

Postat av: Lisa

Väldigt fin är du! Såg dig i cosmopolitan häromdan.. Het bild från Ur&Penn!

2008-03-20 @ 19:56:58
URL: http://goofys.blogg.se
Postat av: nima

fitt ansikte ska du inte skriva mer någongång? din lata slampunge

2008-04-27 @ 12:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback