Så blir det saja

Jag ljög nog lite där igår ändå. Klart jag ska skriva lite fram tills juni iaf! Det är väl inget mer med det!
   Idag har jag varit hemma och packat ihop massor med kläder. För att nu är det ju nämligen såhär att jag ska ju bli sambo! Ett väldigt stort steg för mig, men jag bor ju i princip redan hos min Micke så någon större förändring blir det ju inte, och det kunde inte kännas mer rätt heller. Me gusta! Man kan också chansa. Annars lär man väl alltid ångra att man inte gjorde det och tänkt på hur det hade kunnat bli. Och det blir väl ingen vettigare på! Så nu ska jag rensa en utav hans garderober och flytta in där!
   Köpte en till bikini idag, köpte även en förra veckan.. Måste ju ha lite att välja mellan i sommar! Här är dem:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback