svininfluensan

Det sprider sig likt klamydia. Och nu bombarderar den här i våran stad. Älsklingstuna har idag istället utsetts till Äckeltuna. Alla utsätts vi för den någon gång. Dubbla budskap, svek, lögner - Svineri! För att vi tjejer ska slippa trösta varandra så ofta ger vi er här rådet, botemedlet! Börja med att ge dig själv en halvhjärtad bitchslap. Vi vill oftast inte att det ska gå för våldsamt till. Ät fem olika saker du hittar ute i naturen, kladdiga saker. Sen ska du inse att det bästa är att direkt säga sanningen i alla lägen. På så vis vet man vart man har varandra från start, vad som finns där att hämta och om det är någon att lägga energi på. Ingen blir särskilt djupt sårad. Det blir man nämligen inte förrän det gått för långt.


Så nu när ni har facit i hand - make me proud! Vi ska övervinna denna epidemi!


Medan ni sätter detta i verket ska vi tjejer så länge lyssna på Destinys child tills vi kräks! Inte bulimikräks.. för det vore typ.. SÅ 90!


Lägg nu ingen energi på att bli upprörd över att det här skulle gälla just bara dig. Någon av alla dem som betett sig så mot mig. För det som fick fram detta ur mig nu kommer från min frustration över att upprepade gånger se mina vänner bli behandlade på samma sätt. Så detta påhopp var verkligen bara mot er killar generellt, bara allihopa!  Vi är inte bittra, jo kanske lite, men det är tillfälligt, för visst har vi hopp om er! Vill tro att vi hjälper båda parter på traven bara. Det är väl ändå en fin tanke? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback