droger & hultsfred

Nu är jag gladare än sist kan jag lova. En mycket mörk text i förra inlägget. Klart man blir nere när man sitter och skriver sånt där tjafs. Tokigt. Hade dock ingen bra start på den här dagen heller men sådana tråkigheter ska jag inte sätta igång och skriva om här nu igen! Dagen blev betydligt mycket bättre i alla fall. Emma och jag shoppade friskt inne på Clas Olssons. Fyndade mig ett par högtalare till datorn och en lila liten matlåda. Friserade om mig lite grann idag också. Det behövdes det. Toppade och ljusade upp det en del. Blev mycket somrigare.  




Hängde med Samsonite på stan en stund efter det. Köpte droger på apoteket och köpte mig även ett sommarkort på Friskis. Japp, där kom det. Ett steg närmare en gladare och sundare Caroline! Haltade mig vidare hem till Gabi som precis flyttat hemifrån. Åt tacos där med tjejerna och spelade spel. Lika mycket  aggressivitet där som när vi senare såg på tv, "Mamas boys". Så otroligt frustrerande att vi alltid vet bäst... 


Första tjejen jag plåtade med, Tessi. (jag var hennes försökskanin) Hon kom tillbaka till stan för en månad sen och jag som inte fotat på säkert över ett år kände att det var dags för det igen. Eftersom det var så länge sen så kändes det väldigt obekvämt, eller snarare som att jag inte kunde det lilla jag kunde innan längre, kunde inte heller riktigt slappna av.. Så efter 20-30 min var jag jättetråkig och ville inte vara med och leka längre. Men det var i alla fall kul att träffa Tessi igen och resultatet blev ju faktiskt mycket bättre än jag trodde. Tur det, då kanske man vågar sig på det flera gånger? :)
   Besök hennes blogg: http://www.operfekt.blogg.se/





foto: therese jonsson http://www.operfekt.blogg.se/
 

Har jobbat rätt mycket denna vecka, och förmodligen i fel skor. Har inte känt någonting förrän lördagsnatten då veckans arbete var över. Då hade jag sådan smärta. Men det brukar jag kunna få och det brukar också vara över nästa dag. Men inte denna gång. Gjorde ondare dagen efter. Det var som att gå på blåmärken! Vänsterfotens ovansida kändes som att något hade gått sönder inuti! Så hela söndagen blev jag soffliggandes med alla mina behövliga tillbehör behagligt runt omkring mig så att jag slapp gå på mina stackars fötter :)

   Idag kom jag i alla fall ut ett tag, men haltandes som den mest haltande lottan. Jag sa ifrån det tidigare servispasset imorgon för att kunna vila foten ytterligare. För på onsdag åker vi ett gäng till Hultsfred, och då vill man väl gärna vara skapligt funktionsduglig! Vi ska jobba backstage i baren vi.

   That'll be fun fo sho!


Kommentarer
Postat av: Maja

Blev nyfiken på var du jobbar? (:

Postat av: Christel (syrrans mor )

Otroligt vackra bilder Carro!

Varför inte satsa på att moddelera?

2009-07-07 @ 07:21:23
Postat av: Sarhad

Du ser verkligen snygg ut.Om jag inte misstar mig så bor vi i samma hus.



2009-08-10 @ 18:15:39
Postat av: Elin

vackra du!

2010-04-02 @ 07:54:22
URL: http://elinburstedt.blogg.se/
Postat av: Ullio

Riktigt fina bilder! Och du SER iaf avslappnad ut.. :D

2010-04-12 @ 15:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback