Fett & Fat Joe

Om det är något som är fett fett så är det Fat Joe. Grymt bra spelning igår tycker i alla fall jag. Men det  var alldeles för lite folk för att det skulle bli rätt stämning. Jag, John, Hieta & Thanh rockade i baren. Sålde endast Tuborg, Xide & Smirnof. Känns som att jag lär mig mer och mer för varje pass. Det börjar bli riiiktigt avancerat nu. Såklart att kändiskåta Emma kommer fram till mig i extas över att ha rört Fat Joes fot. Haha! Och inte slutade hon där, backstage skulle dem också, och preblemlösare som dem är ordnades även det. Toktösar.



Själv sparade vi arbetare det bästa till sist! Städningen. Och inte vilken städning som helst. 3 vändor med vanen, proppad med kylar och all dryck som blev över.  Vi blev klara halv 5 på morgonen! Jag kände mig lycklig.


Nu ska jag öppna Lotus om 3 timmar och har en hel del att göra innan så måste rusa, heipa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback