Catching up

Jag har aldeles för mycket tankar om allting just nu så jag skriver bara lite ytligt om vad jag gjort på sista tiden! I helgen hade jag finbesök utav Fredrik, eller som mina vänner känner honom - svarte petter. Var väldigt trevligt. Även om jag var lite dum och lämnade honom ensam hemma lördagnatten då jag jobbade på Lotus. Vi hade köpt massvis med gott från godisland så tror inte han saknade mig så mycket! Söndagen höll på att bli riktigt dum, men 20 meter räddade den! Ser fram emot nästa gång.
   På måndagen kom allas våran Sofie hem till mig och vi åkte ut på tokigheter och hämtade andra tokigheter. Sedan följdes kvällen utav linedance på hemmaplan och senare ringer Micke och lurar med oss hem till Erik där det bjöds på tvspel, kareoke & tokigheter. Sicken tokig kväll.
   Tisdagen jobbade jag ute på Pråmen. Målade & byggde ihop ikeastolar. Samma sak gjorde jag idag, men innan det träffade jag Nattis som jag inte träffat på århundraden. Lurade med henne till Pråmen och de satt även henne i arbete. Vi började med att bygga ihop två träbänkar. Det var ganska intressant vad två 18åriga, oerfarna bänkbyggare kan lyckas med.. Men sittbara blev de!
   Nu har jag bara tagit det lugnt. Var prat om utgång med, men det blev inte av, ingen var riktigt motiverade för det. Ska upp till Pråmen imorn igen, sen ska jag & Johanna åka till Ikea. Jag ska kolla efter en byrå jag..

Jag har märkt att jag väldigt gärna vill skämta bort allvarliga eller jobbiga saker, det kan ju aldrig vara bra! Jag har svårt att koncentrera mig, jag är ofokuserad och tabbar mig. Bättring på G!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback