Dålig dag

Väldigt mycket jag borde göra nu, men jag har ingen ork...
Och den där känslan jag har hjälpter inte till...


Det här påminner om när jag har mycket att göra i skolan, det blir för mycket, och resultatet blir att jag inte tar tag i något utav det. Sen staplas alla måsten i stora högar runt omkring mig. Det är så lätt att klaga, men det är faktist lätt att ta tag i saker och ting med. Bara lite motivation som behövs..
   Sen var det en grej som jag var helt övertygad om förut att jag aldrig skulle klara av. Men som jag nu på senaste tiden inte alls sett som något större problem. Men nu har jag blivit påmind om att det nog är svårt ändå.. Ingen förstår vad jag pratar om där, men det var nog lite meningen med.
   Vad är det som gör att det går emot nu?

Ska jobba på Grappa med Johanna ikväll!

Janna skickade en bild på mig. Hon säger att det är för 4 år sen. Men vad vet jag, för jag kommer inte ihåg detta! Inte pga alkohol. Har förståeligt nog verkligen förträngt!
image281

Kommentarer
Postat av: Cris Design

*Skrattt* Spectacular Studios Material?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback