Nu är det mycket

Jag brukar alltid vara den där som säger "äh, det är lugnt, det löser sig" verkligen inte stressar upp sig över saker och ting. Men NU är det mycket! Idag fick jag min lägenhet men jag har inte tid att flytta in. För klockan 5 börjar jag jobba på Athena fram till 9, och då har jag en timme på mig sen börjar jag jobba på Lotus klockan 10 säkert fram till 3-4 på natten. Sen har jag fått ett tredje jobb med! Jag var nere på stan och lånade Jöggas kamera för jag ska nämligen fota mingelbilder i eskilstuna för www.sthlmsfinest.se, hur kul som helst! Men grejen är den att jag ska göra det redan imorgonkväll! Så jag har vart tvungen att ladda ner program för detta på datorn, och det är massa detaljer på hur man ska redigera bilderna sen så har pluggat på manualen. Har inte fått programmet där jag ska föra över bilderna till finest att funka än.. Men iaf, jobba med det imorgon, sen ska de ha bilderna klara senast dagen efter 9 på morgonen! That'll be less fun.. Imorgon ska jag även hinna hälsa på farmor som fyller 70 idag! Jag ska redigera massa bilder åt en fotograf, som är mitt fjärde jobb, som ska vara klara på måndag. Det skulle jag iofs kunna göra på söndag.. Sen har jag lovat Annis att vi ska hitta på någonting imorgon med! Söndag ska jag med tåget kl 10 till Sthlm, på ett möte.
   Denna helgen är verkligen extrem!! När ska jag hinna plugga, hinna flytta & ta det luuugnt!? Nu ska jag ner till tvättstugan, sen snabbdusch sen jobbet! Weeee :D

Kommentarer
Postat av: natalie

vad sägs om att säga nej till någon, att du inte kan? känns rätt omöjligt att hinna med allt det där.. lycka till iaf!

2007-06-02 @ 12:56:06
Postat av: emma

du vet att jag mer än gärna hjälper dig med flytten, det är bara att säga till så att du får det gjort :) <3

Postat av: Stardoll Cheats

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2008-01-16 @ 20:44:31
URL: http://www.stardollcodes.com
Postat av: Jonasvilje

Perfect site with convenient navigation. The design also pleases. Thanks!

2008-09-23 @ 10:55:42
URL: http://jonasvilje.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback