stackars, stackars mig

Satt uppe till 2 och pluggade inatt, hade ju skjutit på läxorna som vanligt. Men fick de gjorda och det blev ganska bra. Men fick jätteont i huvudet och kunde aldrig riktigt somna sen, bara låg och vred mig och kände att jag började bli febrig och få ont i halsen med. Gick upp kanske 3, 4 gånger och antingen hämtade tablett eller tog en macka. Fick väl någon timmes sömn kanske sen ringer klockan och det är dags för skolan, men helt svullen i halsen så kan nästan varken svälja eller prata och huvudvärk än. Så blev hemma idag. Det är så typiskt, nu när jag känner att jag äntligen börjar komma igång med skolan och trivs där, så åker jag på halsfluss igen. Det är ju inget som går över på ett kick heller direkt så kommer ju hamna ännu mer efter. Bara motivationen inte ryker nu. Det får den bara inte göra. Äh, det här löser jag. ;)
   Nu ska jag lägga mig och renskriva svenskan sen skriva ett nytt CV kanske. Känner att pengarna inte räcker till längre så måste skaffa mig ett nytt jobb nu! På Statt, Kaka eller nåt sånt. Eftersom jag har rätt bra restaurangerfarenheter från Akropolis innan så borde det väl inte vara så jättesvårt. 

image132
Foto av Marcus P.

Kommentarer
Postat av: Bastianmarit

Very nice and well designed web site. Great content and a fascinating read, keep up the good work and looking forward to more in the future.

Postat av: bröllopsbloggen

Hej, mitt sociala experiment bröllopsbloggen har nu funnits i en vecka och redan nu har tusentals besökt bloggen.

Jag vill gifta mej min plånbok säger annat så nu är bröllopsbloggen startad där jag söker privat personer företag som kan hjälpa mej förverkliga min dröm...



kan du hjälpa mej??

kanske en länkning eller följa mej på min resa...

allt räknas! tillsammans kanske vi lyckas



kram

2009-05-14 @ 08:28:33
URL: http://brollopsbloggen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback