the weekend

I Fredags kom jag ju hem från Stockholm, tog det bara lugnt och skönt på kvällen. Lördagen blev inte lika lugnt kan jag lova! Förfest hemma hos Johanna. Piña colada, Josse söker brevkompis, Baltazar & chacha , helskön & lyckad förfest helt enkelt!! Efter det drog jag, Johanna, Cissi & Elin ut på Lotus. Cissi på vägen dit - "Zlatan, åh Zlaaatan!". Haha! Inne på krogen träffade jag väldigt många som jag inte träffat på länge, så det var skitkul! Efterfesten gick inte för hackor den heller! 
   Efter 2 timmars sömn var det dags att gå upp på söndagen! Skulle blivit 3 om det inte vore för tidsomställningen, men men. Jättepigg plåtade vi hela dagen, jag tror det var första gången som jag hela tiden längtat till att det skulle ta slut! Direkt efter plåtningen skulle de färga mitt hår brunt igen, men det blev typ mööörkbrunt/lila. Så inte helt nöjd. Ska tillbaka till sallongen någon gång i veckan så ska hon fortsätta så det blir brunt till slut.
   Idag försov jag mig till skolan, jättebra! Eller jag vägrade bara gå upp helt enkelt. Är som en annan person som vaknar på måndagmornar, ingenting är viktigare än att jag får sova, ingenting, fast jag vet att jag kommer ångra mig när jag vaknar sen igen. Jättedumt. Men i alla fall, till skolan kom jag till slut! Missade bara en lektion. Efter skolan gick jag på stan med Johanna, Emma & Cissi, letade vårjacka. Hittade ju en helt perfekt förut, och nu när jag har råd med den så är den ju slut såklart. Och nu är jag för sent ute för att hitta någon bra, damn it. Det är så skönt ute nu, soool, i love it!


" Flaunt it baby "

Kommentarer
Postat av: Arnealba

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback