Det var den helgen

Detta var Natalies 18årsvecka och nu i fredags blev det hennes första lagliga utgång! Vi förfestade hemma hos henne och Tessi, Sofia var också med. Fixade oss tillsammans och spelade ölspelet fast med cider och vin. "Jak er en kommianka" . Det var riktigt kul, alla var riktigt peppade och glada. Tills vi skulle gå ut för då fick Nattis dåligt samvete över att vi lämnade hunden hemma som ylade ett par gånger efter oss. Då kommer jag, snilleblixten, och säger att nej nu sätter jag på en glad & rolig låt på mobilen att spela för Nattis så hon blir på partyhumör igen. Jo då sätter jag på "Who let the dogs out". Pucko. Haha. Men Nattis repade sig snabbt efter den lilla incidenten och vi drog på Dominiqe & Natachas releasefest på Lotus. Det var mycket folk och det blev mycket dansa och dricka. Alla hade jätteroligt! Blev plåtade av en mingelfotograf från sthlm, började snacka med han och hans crew, haha. Slutade med att jag lånade fotografens kamera och gick och tog kort på folk istället. Han la upp bilder inne på www.viplistan.com idag. 
   Lördag vakna jag vid 11 tror jag, somnade om igen vid 3 och vaknade 5, och så började jag fixa mig för denna kväll! Skulle inte festa nu dock. Skulle jobba! Fast var på Nattis förfest igen innan med henne, Sofia, Pernilla och Janna. Sen vid 10 började jag jobba på Lotus. Började som plock men visade sig att det var 2 man kort i garderoben så jag fick stå där för första gången! I stoora garderoben. Men det gick faktist bra, inga större katastrofer! 
   Kom hem vid 4 sen sov jag till 9, åt frukost, la mig kl 10 igen, vaknade 11, somnade om och sov till 2. Sömnproblem? Raggade upp Nattis och så drog vi och åt på Kina. Himla trevligt. Och nu ska jag gå och läsa engelskan i sista sekund...

image220
Natalie & Jag :) <3
(ett jättetyskt band sjunger på jättetyska) - hörni det låter ju nästan som tyska! /n



Alla följer samma norm man blir stöpt i samma form.
Alla döljer samma sorg.
Fan det är nog för att sverige är så tryggt som vi gör en verklighetsutflykt.
- Snook .
 
 
Nu är det bara 17 dagar kvar tills jag flyttar hemifrån! :O

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem har redigerat?

2007-05-14 @ 17:18:17
Postat av: ullio

Så söta ni var! =)

Postat av: r

fina :)

2007-05-19 @ 01:44:50
Postat av: Rebecca

Shit , du va nog den vackraste tjej jag någonsin sett!

2007-05-21 @ 14:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback