In a good mood

Överlevde matförgiftning igår, hemskt! Så nu är livslusten tillbaka igen, haha. Men ännu jobbigare var att jag missade både buffertdagen (dagen då man kan ta igen missade prov i skolan) och norgejobbet! Nattis och jag skulle ju till Oslo och jobba på Bergströms tivoli. Men men. Dåliga nyheter följdes upp med goda!
   Fick ett mess av Tessi iförrigår där hon skrev att hon tyckte att jag skulle söka till TopModel nu. Var lite skeptisk, tänker att det där är ju bara entertainment, får jag någonting annat gjort än skämmer ut mig egentligen.. Man får ju inte tycka att man är snygg i Sverige heller så då tänkte jag också att folk kommer tycka att "jag tycker jag är så jävla snygg", det där övernaturliga självförtoendet som jag inte har som jag sagt förut. Men man kan bara inte hålla på och bry sig hela tiden om vad folk tycker om en, funkar inte för mig i alla fall! Jag gick in på tv3.se och skickade in en anmälan, för att se om jag ens skulle gå vidare. Man skickade i princip bara in 3 kort på sig själv. Dagen efter ringer de från TopModel och vill träffa mig redan på måndag i Sthlm! Jag reagerade knappt, låg jättesjuk och mådde illa, haha. Men det ska bli jättekul!
   Sen ringer Nattis med en ännu roligare nyhet! Jag kanske ska få flytta ihop med henne i 109-kvadradslägenheten! Wee! Hon bor ju med Tessi nu men hon ska förmodligen flytta ner till sin kille i Göteborg bara hon får jobb där. Nattis och jag har redan börjat diskutera möblering och husdjur, haha.
   Och sen en till rolig grej! Mycket roligt nu! Jag ska gå en visning på en kryssning för Versace på söndag!

Can't blame me for beeing in a good mood! Wee! ;D

image221

Nu ska jag iväg och hjälpa Nattis vara Barnvakt åt Nathan & Ethan! Gullungar!

Kommentarer
Postat av: Emma

Kommer du inte missa skolan om du är med i top model ? Men as kul att du kom med:)

Postat av: natalie =)

hey, siffror är inte riktigt din grej va? ;) 109 kvadrat är lägenheten, barnen är 6 månader och 1½ år ;)
congrats till allt det goda, jag är nog minst lika glad som dig ska du veta honey! <3

2007-05-18 @ 11:48:24
Postat av: carro

haha! drog en chansning. ;)

2007-05-18 @ 12:49:04
URL: http://carolineahrentorp.blogg.se
Postat av: josefine sjögren (josé)

Kul både med top model och lägenheten!!! :D men du får fan inte drop of school för det där, då får'u smisk

2007-05-18 @ 15:11:22
Postat av: carro

klart jag inte dropparuur! vår hat-kärlek släpper jag inte i första taget :D

2007-05-18 @ 16:01:59
URL: http://carolineahrentorp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback