Jag orkar inte

Det kändes ju så bra denna gång. Men nej, det blir som vanligt. Duger helt enkelt inte till, det är precis så det känns. Varför har jag inte gått raka vägen direkt till nunneklostret som jag har kännt för att göra varje gång detta händer? Då hade jag fått slippa denna gång. Denna kändes nog värst med, för han är en 10poängare som inte gjort något fel, så man kan ju inte vara arg på honom heller. Vara arg gör det lättare! Han kan ju inte hjälpa att han inte gillar mig, det skulle inte jag heller göra! Men jag blir så tröött på det häär....
 
Nunna!!!

Kommentarer
Postat av: ems

vi kan ragga nya tillsammans och du får aldrig glömma KILLAR ÄR SKIT!. <3

2007-05-06 @ 12:41:50
Postat av: carro

HAN var inte skit :/

2007-05-06 @ 12:53:32
Postat av: jympasko

han har ju sagt att han tycker om dig men bara inte vet vad han vill riktigt, han tycker om dig caroline, killar är bara lite förvirrade, det vet alla!

Postat av: carro

att han säger att han tycker om mig förändrar inget;P

2007-05-06 @ 21:38:31
URL: http://carolineahrentorp.blogg.se
Postat av: ejjan

oops - de finns "the good guys"... in case you forgot them ;D

2007-05-29 @ 00:05:55
Postat av: Mariusmonika

Hello! I was wondering if anyone could help me by giving me some arabic preyers so I can copy them out as I am making a torah for school! Please email me or reply on this Guestbook! Thank you! I love the website by the way!

2009-05-07 @ 10:40:59
URL: http://mariusmonika.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback