Jobb, Sthlm & Nöjen

I fredags jobbade jag på Lotus. Var i mulligandelen för första gången, annars har jag vart vid stora baren. Sämre musik så det blev lite tråkigare, men jobbarkompisarna är guld så funka ju såklart ändå! Träffade på Emma & Sanna därinne, busungar! Blev ingen efterfest för mig som vanligt, åkte hem och slockna vid 4.
   Tog tåget dagen efter vid 2 till Stockholm och vidare med tunnelbanan till Slussen där jag irrade runt tills jag hittade ner till Patriciabåten. Provade ut kläderna för kvällen. Det var Vercace, Panos Emporio (bikini) och Iliaria Nistri. Plåtades sen uppe på däck där jag träffade både Micke som jag träffat förut på Cafét och Janja som också är från Eskilstuna. Hon och jag jobbar ju till och med tillsammans igen på Athena. Efter det gick vi igenom koreografin, det var ett jättekort podium. Helt utsvultna fick vi till slut mat, en slags tacos fast med kyckling, grymt gott. Efter maten blev vi sminkade. Riktigt exremt glittrigt smink. För att matcha temat på båten som jag tror var Rave. Men det var även Gaykväll på Patricia! Så det var inga trånande killar efter oss, haha.
   Visningen gick jättebra, gjorde inga fel med koreografin vad jag vet. Babsan var konferensier. Fast han hade inte klätt ut sig, synd! Hade vart roligare. Sen blev det efterfest! Hemma hos prinsen av Bulgarien på Östermalm, haha. Inte ofta man festar med kungligheter!! Drack, dansa & snacka skit fram tills jag gick och la mig klockan halv 8 på morgonen! Riktigt, riktigt rolig kväll var det! 
   Vaknade igen vid 2 tiden någon gång, käkade frukost på ett mysigt café sen tog jag mig in till centrum och mötte upp Ralle så gick vi till MakeUpStore-kontoret och hämtade ut sminket som var våran lön för visningen vi gick för dom förut. Jag var verkligen som ett barn i en leksaksaffär! Sedan gick vi till Ralles jobb, en bar som heter "Hemma hos". Mycket mysigt ställe. Käkade god pasta sen började ståuppkomiker framträda, bland annat Özz från The Voice, det var skitkul.
   Men sen var det ju trots allt dags att åka hem igen tyvärr, tog tåget vid 9 och var hemma halv 11 på kvällen. Och idag har jag vart i skolan som vanligt, försov mig dock, har ju vänt på dygnet totalt. Fredag till måndag har jag lagt mig som tidigast vid 4, katastrof. Men nu ska jag ta och laga mat. Mamsen har ju åkt till England och jobbar och hon kommer inte tillbaka föränn nästa torsdag! Lagom tills jag får min lägenhet, om 10 dagar!!!



De första två bilderna tog jag när jag hade tråkigt på tåget.
Och dessa nedan är det en av stylisterna som tog med mobil. Kommer bättre bilder sen. Minns inte tjejens namn på första bilden, men på andra är det Janja och på fjärda J.Linn.


Kommentarer
Postat av: emma

De var i lördags du jobbade :P

2007-05-23 @ 09:55:39
Postat av: Helene

Jag har en fråga och jjag hoppas du kan hjälpa mig.. Hur får man profilbilden att bli så där stor?!?! /Helene

Postat av: Carro

haha taack emma! är en vän till mig som kan det där helene, så vet faktist inte

2007-05-23 @ 12:14:04
Postat av: anna

hur gick det med top model?

2007-05-24 @ 16:35:38
Postat av: carro

jag var aldrig där

2007-05-24 @ 18:58:57
URL: http://carolineahrentorp.blogg.se
Postat av: anna

synd, du hade passat där :)

2007-05-24 @ 22:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback