Suck

Det har varit två dåliga, dåliga dagar. Jag flyttar imorgon, och saker och ting blir inte riktigt som jag förväntat och vill. Jag har inte ens tid att flytta imorgon. En timme efter skolan börjar jag jobba på Athena kl 5 till 9. Klockan 10 börjar jag jobba på Lotus, och då är man inte hemma föränn halv 4 på natten så. Kommer nog bli lite jobbigt imorn. Men kul!
   Lördag ska jag fira farmor som blir 70! Världens gulligaste! <3



image245


Mamsen hittade en mobil för bara 1000 som var likadan som min gamla, men jag vill inte ha en likadan! Visst är den bra, och jag kan den verkligen utantill. Men det känns typ som om jag skulle vara otrogen då! Haha!


Kommentarer
Postat av: Cissi

men då får du ju quadrapop :D:D:D

2007-05-31 @ 19:52:16
Postat av: Madde

va söööt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback