Valborg

Förfest hemma hos Annis, alla tjejer plus några fler var där! Käkade, drack och körde "jag har aldrig" som vanligt. Riktigt trevligt såklaart. Sen drog jag med hälften hem till Gabbis morbror där vi fortsatt dricka och som ledde till mycket sång och skratt. Jag var nog bara kvar där en timme sen gick jag, Johanna & Alice ut på Lotus. Det var rätt dåligt med folk när vi kom dit vid 11 men vid 12 var det fullsmockat. Det var väl kul, men det har vart bättre! Lyckad valborg var det i alla fall, inget drama eller sånt tjafs, vilket det aldrig är med vännerna mina, helt underbara!


  

Från när jag plåtade sist. I gamla stan i Stockholm med Daniel.
image181
Foto av Daniel J.

Kommentarer
Postat av: cissi

shit vilken fin bild carro :O !!

2007-05-02 @ 19:37:41
Postat av: Linn

jisses, olidligt fin (:

2007-05-02 @ 19:49:22
Postat av: Anonym

ojsan vad flottig!

2007-05-02 @ 23:55:24
Postat av: jympasko

gooorgeous!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback