Agia Napa 4 Juli

Så det är dit vi drar i sommar, jag och tjejerna i en vecka. Can't wait!
   Ikväll ska jag jobba på Harrys för första gången. Eftersom vi nu har ny personalchef, Fia, så blandas Lotus & Harrys personal, de har ju samma ägare. Det ska bli skönt med lite omväxling. Kommer först att jobba i servisen, börjar vid 16:00, sen som plock till stängning. Jag skulle egentligen ha börjat jobba redan igår men då mådde inte Carro bra så inte. Vilket bra första intryck, jag som aldrig sjukanmält mig från jobbet innan på Lotus, sen så nu på första dagen på Harrys igår, darnit. Men nu så ska jag strax iväg till skolan! Yey!


image309
image314

Kommentarer
Postat av: easkvaller

eskilstuna har fått en alldeles egen skallermetropol! besök den idag!

2008-02-15 @ 17:16:03
Postat av: Hallvardseline

Informative website! Thanks!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback