Dygnsrytm

Det är ju då någonting jag verkligen saknar. Jag tror inte att jag har haft rutiner sedan jag var väldigt liten. Lättare sagt än gjort att skaffa sig det nu säger jag bara! Jag har verkligen stora problem med att försöka lägga mig skapligt om kvällen och komma upp innan man missar hela dagen. Är väl pga mitt jobb jag hamnat i dessa banor. Jobbar man till 3-4 om nätterna varenda helg och vissa vardagar så kilar dygnsrytmen åt fanders.
   Det är så lyhört i huset, man kan inte röra en fena utan klagomål efter kl 22. Annars skulle jag springa omkring och dona och fixa, städa och mublera om som en duracellkanin just nu... Har väl iaf vikt alla kläder, men det gick aldeles för snabbt. Så nu pendlar jag mellan datorn och teven istället... Well, that sucks...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback