Hangover

Man mår som man förtjänar utan tvekan! Helt klart värt det dock. Det var hur kul som helst igår. Vi satt som sagt på uteplatsen hemma hos mig, och tanken var ju att vi skulle grilla. Men! Pernilla och jag skulle dela på en maffig flintastek som utan vidare förklaringar helt enkelt brann upp och blev helt oätlig. Men humöret var på topp för det! Tog ett par extra hallon i drinken och kände mig genast nöjd ändå. Det blev lite kallt ute så vi gick in och fortsatte där. Jag, ordningsvakten, såg till att volymen inte översteg sina gränser. Men alla skötte sig och alla hade roligt vad jag har fått höra så, jag är återigen nöjd.
   Lite efter 11 drog vi ut på Lotus hela gänget. Dansade, shottade och drack strawberry daiquiri som Granander ordnade åt mig. Så ambitiös som tog med sig mixer och allt bara för min skull, sweet. 

"4 av 5 toasters, kanonkul". Nu har jag samlat på mig lite bilder från gårdagen som också ska få berätta en del...




Kommentarer
Postat av: Edvinlinea

Great Site. Useful info. I will surely check back soon.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback