Räkningar

Det är vad jag påbörjade min dag med. De gulliga små breven man får i brevlådan som barskrapar resten av saldot på kontot är väl bara för underbara. Jag vill inte vara så stor att man ska behöva betala räkningar än, vill ta mitt pick och pack och åka till landet ingenstans istället där man aldrig behöver växa upp. Uj så bekvämt, passar mig fint det.
   Men jag återhämtade mig kort därefter ändå och bestämde mig för att slösa lite mer pengar på en pizza. Inte för att jag var så sugen egentligen, var nog mest pga det fina sällskapet av Natalie jag gjorde det minsan. Sedan mötte jag upp Emma och vi gick och solade, för man får ju faktist fuska ibland. Och efter det bänkade jag mig här vid datorn såklart. Pratat lite med hjärtat på msn som satt med bärbara nere på UnderBar. De målade och gjorde massa fint.. Bara 19 dagar kvar tills vi får träffas igen och jag får sätta klorna i hans nattklubb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback