Mord & muffins

Vem mördade skatan? Allvarlig, det var bara onödigt. 05.47 vaknar jag av ett slagmål, ett fruktansvärt liv utanför mitt fönster. En skatfight. Jag har ju mina aningar vem det var som gjorde det. Det var ju uppenbart att min stalker hade slagit läger utanför mitt fönster över natten och på så vis hamnat mitt i skatornas revir. Det blev jidder, det gick överstyr och du kallblodiga människa mördade och våldtog säkert den stackars skatan. Jag tänker kontra genom att demonstrativt inte prata med DIG på 1½ dag. Sug på den!


Idag har vi haft helt underbart väder så det skulle ju ha varit oförlåtligt att vistas inomhus. Så jag tog mig en lång promenad i solskenet hem till Jessica, min sjukt svarta vän. Vi gjorde smoothies och myste på hennes balkong. Sen promenerade vi ned på stan med George, den korvigaste hunden jag känner, en cool pys. Hängde, maxchillade lite på strömsholmen med resten av tjejerna ett tag och inväntade ännu en hund, en lådhund. Me, Jess & the dawgs trippade vidare till waynes. Muffins och skorpor åt alla. En mycket lyckad dag.




Men än är den inte slut. Bättre blir det. Grillning hos Sanna ikväll. Nu är sommaren här på riktigt, den enda årstiden då man verkligen trivs i Eskilstuna. - Love you all bloggreaders, verkligen, puuss på er! (Fått inspiration från http://www.kissies.se/ - den enda vettiga bloggen, typ SÅ läsvärd) Kan knappt bärga mig att få reda på vad hon hittar på härnäst. Stay toon.


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Intressant blogg! Det märks att du gillar att skriva!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback