39 dagar kvar!

Bara 39 fjuttiga små dagar kvar tills jag får egen lägenhet! iih, vad jag längtar! Måste ju börja packa herregud, tänker inte vara någon tidsoptimist nu inte, haha.
   Igår tog mamsen med mig & Johanna ut på grappa! Men där har vi en värre tidsoptimist än mig kan jag lova. Det är där jag fått det ifrån! Men i alla fall, medan vi väntade på henne drog jag och Johanna in på Mulligans så länge och tog varsin smirnof. Vilket rån, haha. Förstår att vi gör av med så jävla mycket pengar varje gång vi är ute där! Men en halvtimme senare kommer mamsen och vi går in på Grappa. Medans vi väntade på att vårat bord skulle bli ledigt så tog vi varsin fördrink, gin&tonics. Maten var lika uunderbar som vanligt, godaste i eskilstuna. Tog in en vinare till det också. Japp, mamsen söp oss under bordet! Lite halvgoa gick vi efter Grappa upp till Athena som egentligen var stängt, men vi satt där uppe med personalen och fick varsin cider och lät maten sjunka lite innan vi drog ut på Nybron. Dåligt med folk, men vad kan förvänta sig på fredagar, helgen innan löning och i Eskilstuna! Var bara där en stund sen lämnade vi mor & Annette så gick Johanna & jag vidare ut på Rolling. Men var såklart samma sak där fast fler fjortisar, så var väl kvar där ungefär lika länge. Kvällen var i alla fall jättetrevligt och visst hade vi kul! Samtalsämnena på Grappa var höjdpunkten, haha, det kommer vi göra om!
   Idag så vaknade jag såklart med huvudvärk, that damn wine. Räcker med bara 2 glas! Och jag som har en hel flaska ikväll, huuh... Tog mig i kragen, duschade och huvudvärken gick över väldigt snabbt och blev jättepigg! Fixade mig och drog ner på stan och fikade med Emma & Josse på Waynes. Vi fikade för att välkomna Cissi som skulle komma tillbaka från Thailand idag, men hon kom inte, haha! Men men! Sen gick vi en stund på stan och köpte lite saker för ikväll. Vin & födelsedagspresent för Danne som fyller och har fest ikväll! Frågan är ju om vi ska blåsa upp den innan vi ger den till honom?
 
Lägger in lite bilder sen för att göra inlägget lite roligare! Mañana mañana!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback