make up store

Jag och Johanna som sett fram emot att gå ut nu i helgen. Eftersom det är löning och kommer vara mycket folk. Men så ringer Camilla från agenturen och frågar om jag vill gå visning i Sthlm för Make Up Store hela helgen, fre-sön. Såklart jag vill det! Och måste ju säga ja till så många jobb som möjligt eftersom jag är så pass ny så jag får lite mer erfarenhet och förhoppningsvis får mer jobb! Nu är ju bara frågan vart jag ska bo i Sthlm, för åka fram och tillbaka är jag inte för sugen på! Kommer inte få pengar för detta jobb, men däremot smink för 4500, heelt okej!

Emma var inte på fotolektionen så jag gick hem till Nattis och tog några bilder som jag hade i uppgift skulle handla om mig. Tog inte för seriöst på den uppgiften, men här är några bilder i alla fall :

174214-158
Foto av mig



Idag har det vart vanlig skoldag. Gick på stan i solen efteråt med tjejerna, hur härligt som helst. Bedrog Waynes och satte oss och fikade på Bistro. Cissis sockersöta syster var med! 2 år men lyckades ta kort på sig själv! Söööt linslus!

image164image165





Och nu är det bara 37 dagar kvar tills jag flyttar hemifrån ! :D

image166




Kommentarer
Postat av: operfekt

mina katter är sööötast..

Postat av: Nadja

Du är supersöt =)

2007-04-24 @ 20:26:49
URL: http://sweetladysoul.blogg.se
Postat av: Anonym

fin ny design på bloggen

2007-04-24 @ 23:36:54
Postat av: Tess

smink för 4500 är inte helt fel. Snygg header.

2007-04-25 @ 10:42:19
URL: http://divalicious.se
Postat av: carro

Du kan ju alltid kolla om du kan sova hos Karin på Medis.... vi kommer hem fredag kväll från kryssningen. M.A.

2007-04-25 @ 21:17:24
URL: http://carolineahrentorp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback