påsklovet

I måndags spenderade jag nästa hela dagen med johanna, gick på stan och såg på film. Tisdagen tog jag det nog bara lugnt igen, ladda för onsdagen. På kvällen kom Emma, Josse, Johanna & Sanna förbi en sväng. Sen onsdagen tog jag tåget vid 10 upp till Sthlm igen, till Café Opera. Träffade de andra 4 modellerna och spenderade resten av dagen till att repetera och prova ut kläderna till visningen på kvällen. Det var min första bikinivisning så jag var sjukt nervös! Vi lugnade nerverna med ett par glass vitt. Blev då orolig över att jag skulle bli full istället, haha. Och en timme innan visningen kände jag mig ganska go i huvet ändå, men gick som tur över fram tills det var dags haha. Vi var 5 tjejer, med 6 ombyten och hade 10 minuter på oss, det var aldeles för lite tid, vi hade typ 30 sekunder på oss att byta om! Sjukt stressigt! Men gud vad kul det var, man får ju världens kick! Alla gjorde väl några misstag, men det gick nog bra ändå.
   Efter visningen bytte jag om och letade upp Jessica & Johanna så började vi festa på Cafét. Var jättekul, träffade mycket folk! Var ju trots allt 800 pers som kom och kolla! Kul att träffa Stefan igen, var ett tag sen! Inte lika kul att han tog så hemska kort dock. ;P Haha, och sen maassa kändisar som vi eskilstunabor inte är vana vid! ;) När Cafét stängde klockan 3 drog jag och Jessica med några till Solidaritet, och där var vi väl kvar till 5? Resten av kvällen låter vi vara osagd, herregud. Haha.
   Torsdagen mådde man som man förtjänade, inte för pigg. Sov fram till 5. Men värt det, för hade så grymt kul! Till kvällen åkte jag hem till Bayram igen, såg på filmen 300! Den var inte så bra som man trodde men dålig var den verkligen inte. Den får 3½ poäng. ;)
   Fredag & lördag har väl sett i princip likadana ut. Har varit såå härligt med påsklov, behövde det verkligen kände jag. Kunna ta nya tag i igen när skolan börjar på tisdag. Nu ska jag snart iväg till Sofie, ja det är ju någonting med hälsokällan i Belgviken. Huset för oss själva så det blir basta och söndagsmys!



Här kommer lite bilder ifrån onsdags:




Foto, smink & redigering av mig:

174214-141


Kommentarer
Postat av: Jen

kan inte tänka mig att de blev några hemska bilder gumman! alltid lika söt =) hoppas allt är kanon!
Kram
Jenny

Postat av: ullio

Åååh vad fin bilden på syster var! =)

2007-04-10 @ 11:58:02
URL: http://blogg.aftonbladet.se/3394
Postat av: anna

hejhej =) bra blogg! en fråga.. hur äter och tränar du? nice kropp :)

2007-04-18 @ 15:37:58
Postat av: Wilhelmnikita

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,

2009-02-23 @ 08:06:00
URL: http://wilhelmnikita.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback