Sommar sommar sommar

Uuunderbart! Snart så är det verkligen sommar igen! Var ute och fotade med Emma på fotolektionen i skolan i torsdags. Lika kamerakåta som vanligt var vi ju tvungna att ta kort på oss själva med. Citatet från ettan förra året "vi går media, vi gillar att filma" ledde då till Media horor, uppgraderat oss nu dock och översatt det till engelska istället. Ja, man måste ju hänga med lite.

174214-149
Emma som som både fotograf & redigerare ;)


I fredags blev det grillning med alla tjejer hemma hos Sanna, en go liga på 12 stycken. Gabbi tog ansvaret över grillen med enda anledningen att verkligen ingen annan visste hur man skulle göra! Det blev riktigt gott. Sen korkade vi upp vinet! Körde "jag har aldrig"... "Jag har aldrig tyckt att Josse är snygg" var ju med såklaart. Haha. Sen drog vi vidare in till stan upp till lägenheten som Nattis och jag har hand om. Lyssnade på musik och drack, mye trejvligt. Var dock 2 man kort då så var 10 st!



Drog vidare sen till en fest ute i Odlaren, och det var ju som förväntat, ringde efter skjuts tillbaka efter 10 min, haha! Hade bytt nummer med göteborgare innan vi åkte ut till odlaren så vi ringde dom och det blev efterfest på Statt! Det var så grymt kul, höll väl igång till halv 7 på morgonen? Lärde göteborgarna "Jag har aldrig" och sen körde vi gamla goa sanning/konsekvens med! Nästan bäst att låta det mesta vara osagt va? Haha!
   "Välj konsikvens!"



Lördagen blev det filmmys :) ... Och Carlavagnen den var kvar! Söndagen, plåtning i Sthlm utomhus i Gamla Stan, var ju så sjukt skönt väder så gjorde ju verkligen inget. Stylisten hade massor med söta klänningar med sig, fotades i 2. En annan tjej fotades samtidigt, gjorde några bilder tillsammans med, de blev nog riktigt shyssta! Men undrar hur resultatet blev egentligen, kände mig lite seg så gav nog inte 100. Men fotografen var nöjd i alla fall! We'll see...
   Nu sitter jag bara i lägenheten och tar de lugnt efter den ansträngade matlagningslektionen i skolan. Jag, Nattis & Johanna lyckades i köket åter igen! Har håltimme så ska tillbaka till naturen snart. Är sista dagen jag & Nattis är katt- och lägenhets vakter, buhu. Sen bär det hem till mamsen igen. 
   Tänk posetivt... Egen lägenhet 1 Juni...

Kommentarer
Postat av: Maria

Så vacker =)

Postat av: Lauritsmathilda

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.

2008-10-28 @ 10:06:03
URL: http://lauritsmathilda.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback