Kissekatt

Imorse kom mamsen hit med hennes katt. Jag ska vara kattvakt. Men jag kom just på att jag inte ens frågade vad den hette.. Shit, jag har en främmande katt i mitt hem.. Jättesöt, stor & svart sak. Men jag är ju inget roligt sällskap, jag är ju inte hemma mycket. Nu ska jag strax upp till pappa & äta smörgåstårta för att Annika fyller år, sen ska jag ner på stan och gå lite med Sofie. Sen mot kvällen ska jag jobba på Lotus, det ska jag även göra Lördag.
   Gick jättebra på Grappa igår. Johanna & jag tookade oss lite, medan resten som jobbade där inte var på humör för humor förutom syrianen i disken, BINGO! haha. Jobbade från 5 till halv 12, kändes som en evighet. Efter det gick jag & Johanna i jobbarkläder till Harrys och bara tog en afterworkdrink - smirnof, haha. Riktigt gött. Träffade Micke och fick mitt armband som han hade sprungit omkring med och sett lagom metrosexuell ut i. Hade visst glömt det hos Erik i måndags. 
   Allting känns så mycket lättare när man har saker att göra hela tiden. Kommer igång lite mer att jobba nu med, har vart lite segt med det. Man hinner inte tänka så mycket på lite djupare saker, som jag ändå inte är så säker på att jag borde göra ändå så! Bara att köra på och ta saker som de kommer!
   Nej nu ska jag klappa katt - hepåre!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha vet du en sak? morsan beratta just for mig att du var hemma hos mig for evigheter sen och du fick ett par gamla jeans av mig haha. hade ingen aning om att vi traffats forut. hade du det? //Sandra "Athena"

2007-08-06 @ 05:32:56
Postat av: neofob

Det är ingen idé att veta namnet på katter. Dom kommer ju ändå inte när man ropar på dom. :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback