Plikten kallar!

Nu har jag mycket jobb igen - skönt. Ledig imorgon men sedan jobbar jag resten av veckan. Lotus fre & lör, Åbryggan sön. Ledig (så vitt jag vet) på måndag sen jobbar jag resten av veckan. Även veckan efter det, då skolan börjar, ska jag jobba mån till tors. Sedan fre till sön hoppas jag på att det blir Motala och hälsa på Svarte Petter. Längre än så har jag inget mer schema men det här ska nog bli bra!
   Jobbade ute på Åbryggan idag igen, det var jättekul, trevliga arbetskompisar. Gick rätt bra med. Mycket att göra hela tiden men det är bara skönt, så går tiden lite snabbare med. Hade 9-10 bord som mest samtidigt tror jag, men hängde nog med rätt bra i alla fall!
   Nu är det halvfriska människor som vill att jag ska hänga med ut och bada...
Well, it's 2:30 AM, why not...


Kommentarer
Postat av: Cris Design

Hoppas du hade badringen med dig=)

Postat av: Aleksanderamalie

Great idea make it site. Thank you.

2008-09-19 @ 14:06:40
URL: http://aleksanderamalie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback