mitt lov

Började med fredagen förra veckan, då tog jag det bara lugnt hemma, jätteskönt. Sen på lördagen var jag ute och åt på kina med Johanna, Cissi och Josse, det var jättetrevligt och mysigt. Men senare så kom Natalie och Johanna förbi här så förfestade vi och så drog vi vidare till Jannikes fest. Var väl helt okej i början sen blev vi rastlösa och drog oss hemåt, och herregud så skönt det var att komma hem. Nattis och jag ordnade festmåltiden och sen så sov vi hemma hos Tessi som inte var hemma.
Och det slutade med att både Nattis och jag stannade kvar i Tessis lägenhet som tuffa lägenhetsvakter tills hon kom hem igen på onsdagen. Det var så härligt, en stoor lägenhet aldeles för oss själva och vi var ju verkligen de perfekta rumskompisarna, vilka damn perfect housewifes! Lagade mat, städade och klappade katterna vaarje dag, säg den som klarar det! Kuddkrig i hela lägenheten, sjuka hemmavideor, precis som det ska vara, det var ju vekligen helmys! Men inte så mys som Stefan antog med kommentaren "inga detaljer tack" när jag nämde att vi sov i samma säng men, man kan ju inte få allt!

  

Sen på onsdagen så blev det biljardturnering på Java med Emma, Alex & Fredde. Absolut första gången Alex spelade biljard, hur lyckas man undvika det i 18 år? Haha, det går ju inte. Ska ju inte nämna några namn nu egentligen men Emma, varför vann aldrig ditt lag? Haha, nej då. Väldigt trevligt var det, det måste vi göra om! Emma och jag ska tjuvträna på hennes brorsas en meter långa biljardbord!



Torsdagen fikade jag med Cissi och Johanna, åt semla och skvallrade lite. Sen gick vi lite på stan. MQ & Godisland, perfect. Sen blev resten av torsdagen bara lugn och fin.

Fredagen så åkte jag upp till Stockholm igen, lyckades på bara en kvart hitta Stefan någonstans på Kungsgatan. Eller ja, han hittade väl mig rättare sagt, kan inte vara så svårt att känna igen en vilsen eskilstunabo. Gick lite på stan och sen åkte vi hem till han, på Liidiingö där fåglarna säger kviit kviit. Gjorde iordning oss och tog tåget tillbaka till stan och Café Opera där vi blev bjudna på fin middag. Fisksoppan var ju utsökt. Jag säger som Bobby"Jo, men den var god, fast jag gillar inte smaken" Haha. Men väldigt trevligt var det i alla fall. Champagnen, vinet  och drinkarna bara rullade in hela tiden, så blev aldrig ens av att man köpte någon drink när festen satte igång. Jag hade verkligen jätteroligt, höjdpunkten var: you, me and the pole..

Sen på lördagen lagade vi mycket möjligt världens godaste tacos. Jag fck lära ut mina bagar-skills också. Jag är ju nämligen född av en pizzabagare vid namn Frans. Vissa har det, andra inte, helt enkelt. Haha.
Sen mot kvällen åkte vi hem till Sindre där vi såg på Schlagerfestivalen med han, Bobby och en till tjej. Sågade de flesta totalt efter 10 sekunder, men rätt låtar vann helt klart. Tack vare Sindres röst tror jag.
Efter det blev det bland annat en norsk skräckfilm som vi egentlgen först bara skrattade åt dumt nog men den var faktist bra, Stefan var livrädd. ;)
Men det var en jättemysig helg! You got my vote numbero 12.

Jag, Stefan, Bobby och Sindre på Cafét:
  

Kommentarer
Postat av: cissilina

oooh steeefaan ;) jag känner igen sindre... hum

2007-02-25 @ 17:30:41
Postat av: Anonym

din "kompis" stefan tar uttrycket metrosexuell till nya gränser...

2007-02-26 @ 19:13:34
Postat av: Anonym

din "kompis" stefan tar uttrycket metrosexuell till nya gränser...

2007-02-26 @ 19:15:11
Postat av: Anonym

Samma stil som simon mylleniemi, gay varning.

2007-02-27 @ 17:28:47
Postat av: caroline

absolut inte, stor skillnad.

2007-02-28 @ 00:03:53
Postat av: Anonym

eh, NEJ! vilken skillnad kan du räkna upp?

2007-03-01 @ 16:14:07
Postat av: Anonym

Vem är Simon Mylleniemi?

2007-03-02 @ 16:46:40
Postat av: jympasko

vad sägs om att stefan INTE är gay? ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback