sthlm igen

Idag har jag vart så där duktig igen. Jag har åkt tåg, tunnelbana OCH buss aldeles på egen hand i sthlm. Så stolt, så stolt. Även om det blev en liten omväg där ett tag, hah. Först var jag i alla fall på agenturen. Pratade lite, ställde lite frågor och så. Och sen tog de mina mått och gav mig en bunt papper om "Att vara modell".
Efter det ringde jag Ivan Da Silva. Tog bussen till Norrmalmstorg och mötte honom där. Gick lite på stan, tog en fika utanför sturekompaniet, kollade lite på kläder sen gick vi till Berns för att se på en modevisning. Första gången jag tittar på en modevisning, inte går på den. Först satt vi och drack champagne nere vid baren inne på Berns innan insläppet, jättemysigt. Sen tog Ivan lite mingelbilder och jag fick vara hans assistent och skriva ner namnen på de han fota. Kläderna på visningen var från POUR, riktigt snyggt!

Bilder från modevisningen av POUR på Berns av Ivan Da Silva:
http://www.kingmagazine.se/king/ImageList.aspx?id=17281&article=31352

174214-45



Och här är lite bilder från när jag fotades på agenturen i söndags:


Foto av Francesco Sapienza

Kommentarer
Postat av: va?

det här lär du ha hört ett antal gånger, det låter nog banalt och klyschigt i dina öron; men det är en plikt och måste således sägas...du är otroligt vacker.

2007-02-14 @ 16:44:52
Postat av: Patrick

Du är jättesnygg. Jag är kär ; )

2007-02-19 @ 20:59:33
Postat av: Imrealicia

Perfect site with convenient navigation. The design also pleases. Thanks!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback