18 år!

Idag har jag haft två lektioner. Fotolektion 09.30-11.20 sen bildlektion 16.10-18.30, rätt värdelös dag. Men roligt har vi haft som alltid. Timmarna mellan lektionerna fikade jag med klasstjejerna på waynes som vanligt, sen hann jag hem en sväng också. Bildlektionen var lika långtråkig som den brukar vara, men Johanna och jag släppte lös för det. Sen satt i datasalen den sista tiden för att tiden skulle gå snabbare. Skolan är HELT tom vid den tiden vi är där så fritt fram för härj. Men ritade klart min tattuering, som inte alls är någon uppgift egentligen.

Here it is.. Och sen bild från waynes, såklaart.



Nu är det bara några små, små timmar kvar tills jag är 18 år och jättestor! Nu är jag snart så gammal att jag får börja en mening med "när jag var liten.." istället för "när jag var mindre så..." Hähä.

Lite bilder för att hedra barndomen!


Kommentarer
Postat av: L

grattis caroline! :)

2007-01-26 @ 12:00:45
Postat av: ellingsen

Du kommer alltid att vara en snoris Caroline...

2007-01-27 @ 13:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback