Bröllopsklänning

Imorse ringde Tessi och frågade mig om jag ville vara med i en modesvisning som en frisörsalong håller i på statt, kommer inte ihåg vad sallongen hette men det löser sig nog! Men klart jag vill det, skitkul ju. Men temat är lite läskigt tycker jag. De ska göra bröllopsuppsättning av håret och så ska alla på visningen ha bröllopsklänningar på sig! Så idag skickade de mig vidare till Sara där jag provade bröllopsklänningar! Provade först en jättejättefin, men det var för lång så jag fick en halvfin, men det blir säkert bra. Fjärde februari, altså nästa söndag redan är visningen. Ska bli jättekul! Men som sagt, läskigt med bröllopstema, haha..


Jag var skitsnygg idag för övrigt.

174214-7

Kommentarer
Postat av: Lauritzagathe

Interesting.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback