Måndag igen

Jag kom verkligen inte upp ur sängen imorse. Gick verkligen inte, det var som att täcket täcket var aldeles för tungt för att lyftas och verkligen tröck ner mig i sängen igen, phu. Vid 11 kommer jag upp i alla fall. Missat hela första lektionen. Gjorde iordning mig och träffade Nattis på stan.Gick och kikade lite på skor, hittade ett par till och med som jag la undan. Sen träffade jag Emma & Cissi, vi slöade i cafét fram till sista lektionen, natur. Då kopierade upp över 100 papper, haha. Efter det gick jag med Johanna på stan, hittade ett par byxor på MQ som jag också la undan. Ska köpa de och skorna imorn. Och nu är jag bara hemma, ska väl plugga lite engelska snart, suck... Skoltrött...

Jag har aldrig tänkt så mycket på rykten, skitsnack & sånt förut. Men nu tänker jag på det hela tiden. Vart så sen nyår då jag fick höra massa skit. får ont i magen, när man hör saker om en som inte är sanna, går och oroar sig och tycker att alla kollar konstigt på en. Jättelöjligt! Sån är ju inte jag? men men, bit ihop!

Inte fotat på jättelänge, blir aldrig av. Men denna är i all fall ny-gammal. Från när jag fotade senast med Tessi. Satt och redigerade lite bilder från den sessionen igår, här är en..

174214-6


Kommentarer
Postat av: Emma

Ruskigt fin bild Carro !

2007-01-22 @ 19:38:52
Postat av: ThA PiMp! ;)

sjuuukt snygg honey, wanna cama? ;)

Postat av: L

snygg-carro! längesen man såg dig! hur mår du? =) i link U!

2007-01-23 @ 09:12:54
URL: http://linnpettersson.blogg.se
Postat av: Anonym

grym bild! ;)

2007-01-23 @ 23:33:31
Postat av: Tps07

Hello! If you want exchange links with my website, contact me please. I can install your link

2009-11-09 @ 10:17:58
URL: http://www.tps07.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback