Min födelsedag!

Hela dagen var helt underbar! Fylla 18 skulle jag vilja göra oftare! Börjar med att jag får tårta till frukost, choklad, såklart. Sen vanlig skoldag var väl inget speciellt över, hade kul med tjejerna som alltid.

Här har vi en Glad 18åring!



Efter skolan var jag med världens bästa tjejer, mina absolut bästa vänner, Natalie, Jessica & Sofie. Vi åt på Waynes och pratade i säkert 2 timmar, helmys. Så fick jag ett Pilgrim halsband av Nattis, grymt fint, blev jätteglad! Jessica & Sofies presenter var lite mer barnförbjudna, haha. Tack så mycket tjejer! Efter det gick vi lite på stan, försökte hitta någon ny klänning till nästa fredag. Vi har ju bestämt oss för att det ska vara dresscode kavaj/klänning på vårat kalas då. Sen på lördagen, utgång på Jessicas födelsedag!

Ett par bilder från den eftermiddagen.



Sen senare mot kvällen! Då gjorde jag iordning mig sen kom humbla och hämtade upp mig så drog vi hem till Robin och förfesta. Dunkade Kobojsarna och körde ölspelet, haha. Robin kommer med den sämsta regeln någonsin som resulterade i sammanlagt 30 klunkar för mig varje gång jag bröt den. Tack! haha. Hade riktigt kul hela tiden, härliga gossar är dom allt!

Humbla & Robin got the mooves.



Sen tar vi bussen mot stan, busschauffören sätter radion på hösta volym bara för våran skull. Sen drog det igång. Vi drog in på Rolling, hade tänkt ta Lotus sen men vi blev kvar, men inte gjorde det nåt, hade riktigt kul ändå! Dansade massor, Tequilarace, vet inte hur många timmar vi var där men det kändes som en halvtimme, haha. Träffade mycket trevligt & roligt folk! Men roligast var det såklart med Humbla & Robin, tack för en riktigt, riktigt lyckat kväll!

Vimmelbilder.



Var väl hemma vid 2 ungefär, väldigt onykter, mina sista ord till humbla i telefon innan jag somnade var "jag måste lägga på nu för jag deckar nu". Haha!
Sen vaknade jag 9 på morgonen, snurrar i huvudet, ser att jag ligger med mobilen i handen med ett halvfärdigt skrivet sms, hämtar mig ett äpple och inser att det är lika bra att somna om!


Kommentarer
Postat av: Humbla

"Man får inte digga till musiken" :P Carro!! drick!:)

2007-01-27 @ 22:05:15
Postat av: nataliie

gaaah, waynessnubben är ju det snyggaste som fiiiinns, geeee mig!

Postat av: jympasko

glömde nämna att du glömde bort mig så jag stod på stan i 40 minuter och väntade ;)

2007-02-08 @ 12:15:31
URL: http://operfekt.com
Postat av: Jonahalisha

Fabulous site. Keep it up ,best regards and shalom to all of you

2009-01-30 @ 14:55:42
URL: http://jonahalisha.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback