sommarryck

Nu får det vara slut på det här. Tränar absolut ingenting längre och tänker inte heller på vad jag äter. Så igår var jag och handlade, köpte bara massa nyttigt. Proteindrink sen var jag ute och sprang en halvtimme. Efter det lagade jag fisk & ris i mitt lilla, lilla kök. Det var sista målet på den dagen och till frukost blev det knäckemackor, müsli & juice! Allt utan socker! Känner mig så duktig! Men känner jag mig själv rätt så kommer det nog inte hålla i sig särskilt länge. Man kan ju försöka lite i alla fall.

Längtar så mycket till torsdag. Då åker jag, Emma, Cissi, Johanna & Josse ner till Götet i 4 dagar. Ska bo precis vid avenyn. Och vi ska shoppa, sola, bada, gå på Liseberg, träffa folk och festa! På torsdagen möts vi av regn och 17grader i luften, det hade ju i och för sig vart helt okej med lite sol. Det var ett tag sen man såg den lille rackarn. 
   Kommer inte följa med de andra tjejerna hem med tåg sen, för jag tar bussen till Öland och möter upp Sofie och tar en veckas ytterligare semester med henne. Ska bo i en av hennes farmors stugor. Hoppas, hoppas, hoppas på fint väder då... Längtar så Rabasta! Sola, beachvolleyboll, bada och allt som sommarn hör till!

Nu ska jag göra mig iordning och ta tåget om en halvtimme till Västerås och träffa Eric & Mia!

Kommentarer
Postat av: Alexanderlinda

Great site and interesting informations. THX!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback