hipphipphurra

Idag är jag på jättebra humör! Har ju så underbara vänner så man kan ju bara inte vara annat! Nattis, Johanna, Emma, Josse, Cissi, Sofie, Jessica & Annis. Guld värda!
  Skola idag som vanligt. Först foto halv 9. Emma och jag gick ut och fotade, uppgiften var 15 kort på någonting rött, blått & grönt. Blev nog några bra i alla fall! Inte mycket färger ute än dock. Men det kommer! Satt halva lektionen i cafet med Natalie, heelmys. Sen lunch, och efter det idrott. Jag och Josse gick nog in för det lite för hårt, haha. Där fick man känna på återigen hur det blir när man inte tränat upp sin kondition! Efter idrotten gick Johanna och jag upp till bilden och lämnade ett brev till allas våran lärare Björn, där det stod att vi behövde plugga på svenskan istället för att rita. Eftersom vi varit där på i princip alla de lektionerna och inte ligger efter så är det naada problem. Sen var det bara att ta tag i svenskan också. Johanna och jag gick till Waynes och fikade med Emma och Maria innan vi skulle plugga, tänkte bara få i oss lite koffein. Slutade med att vi satt kvar där och babbla i timmar så till slut var klockan 7 och jag skulle åka hem till papsen. Så mycket svenska blev det. Men fikan var riktigt trevlig så det blir värt det att man lär få panikplugga på söndag! Haha.
  Som vanligt på torsdagar åt jag hos papsen. Älskar verkligen att vara hemma hos han. Ska alltid skryta om sina nya förstärkare, starta stora diskutioner om allt & många skratt. Ska förhoppningsvis bo hos han på Påsklovet!

Imorn ska jag ut med Emma och Sanna! Inte vart ute i etuna sen andra februari så lär ju bli skitkul! Sen på lördagen blir det "Black & White" med hela tjejligan, alla jag tycker så mycket om! Details om allt skriver jag efteråt. Ser verkligen fram emot det! Sen söndagen ska jag träffa Catrine & Åse för att planera och testa alla kläderna för plåtningen nästa söndag! Sen, pluggpluggplugg resten av dagen!

Sen ringde Camilla från agenturen igår och frågade mig om jag vill gå modevisning med mera i Sthlm nästa torsdag, såklart jag vill det! Ska bli så kuul!

Nu ska jag sluta nörda vid datorn, försöker bättra mig, tro't eller ej ;) Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback